Govinda



Do Govindy mě poprvé vzal táta, když jsem byla ještě docela malá. Tehdy měla naše rodina trochu ujeté období, které spočívalo v navštěvování nejrůznějších kurzů jako je kineziologie, reiki i celotýdenní „očišťování“ plné jógy, meditací a veganského jídla. Naše rodina tak nasypala spoustu peněz do kapes nejrůznějším učitelům, osvíceným a moudrým lidem. Bohužel pochybuji, že by se po absolvování těchto věcí můj život změnil k lepšímu, nicméně to bylo aspoň docela zajímavé. S odstupem času se na to období dívám dost kriticky.No a Govinda v té době dobře zapadala do téhle imidž.

 První návštěvu jsem tehdy prožívala jako exotické povyražení mezi všemi těmi nudnými pizzeriemi, mekáči a českými hospodami, kde jsem tehdy prováděla smažákový průzkum, jelikož mě nechuť k masu provází již od útlého dětství. Vím, že jsem se tehdy moc nezabývala tím, jestli mají dobré jídlo nebo ne, spíš jsem jen tak čučela okolo, cítila se osvíceně a byla ráda, že mi nikdo necpe maso.

Ted jsem se tam po dlouhé době šla podívat znova a Govinda pro mě měla stejnou atmosféru jako tehdy. Asi nemá moc cenu básnit o jídlu, vaří tam zkrátka dobře a neměla jsem výhrad. Jelikož jsem již trochu přejedená z nepříliš pestré a málo obměňující se nabídky v Beas, byla jsem dobře nakrmena.
,,,je to zase super hnusně vyfoceny ale myslim že je to stejne všem jedno.

3 comments:

  1. Co Loving Hut naproti Barevný kavárně, zkoušelas někdy? :)

    ReplyDelete
  2. jojo bohužel zkoušela, moc me to tam nebralo. chystám se o tom napsat :D

    ReplyDelete
  3. Mně to tam přijde naprosto hrozný, jak vegetariánská závodka, aspoň, že nejsem jediná.

    ReplyDelete

)