Loving Hut

Původně jsem chtěla dát Loving Hut ještě jednu šanci, ale když jsem si zpětně vzpomněla na mojí první návštěvu, jsem na to rychle zapoměla. Tenhle podnik bych nevyužila ani jako nouzovku, kdy bych měla fakt velkej hlad, to spíš nepohrdnu McDonaldem.




Do tohohle podniku jsem se vážně těšila a přišel mi ideální, co se týče formy (mají tam bufet i normál menu) ale i umístěním.Sice nejsem vegan a ani se jím neplánuji stát, nepřijde mi to zatím ani příliš racionální, doufám, že mi tuhle filosofii jednou nějaký trpělivý člověk vysvětlí.
Nicméně jakmile jsem natěšeně vstoupila, můj sen se začal velmi rychle rozplývat.Interiér je teda dost podivnej, chuťový bunky příliš nestimuluje, je to spíš takovej hodně kýčovitej výjev, který se dá těžko někam zařadit.No a prostě by se vegani měli snažit zachraňovat planety víc cool způsobem.

Na začátku jsem tedy dostala trochu strach, jak to se mnou dopadne a chtěla jsem zbaběle prchnout, pak jsem se ale odhodlala a statečně se zařadila do fronty s tácem. Jídlo nevypadalo příliš vábně a všechno vypadalo tak nějak stejně do hněda.Vzpomněla jsem si, že mi kdysi někdo doporučoval tamnější závitek a tak jsem se měla alespoň čeho chytnout.
Všechno jsem si tedy nevzhledně naházela na jeden talíř ( nechápu, že se k nim ještě nedostal takový ten geniálně jednoduchý tác, s oddělenými přepážkami) a všechno se to slilo do jedné nevzhledné hromady.Pak mě ještě zaujala variace na šopský salát ovšem s tofu místo balkánu a opravdu to nakonec chutnalo hnusně tak, jak to zní.Pak jsem si ustrašeně a naštvaně našla místo v koutku, kde na mě nikdo neviděl, abych se mohla nerušeně oddávat té nádheře. Jídlo jsem do sebe v rychlosti naházela.
Nemůžu říct, že by to vyloženě hnusné, ale radost jsem z toho neměla a ani ten vychvalovaný závitek nebyl žádná sláva.A pak jsem se špatným pocitem v žaludku odcházela a bylo mi líto těch peněz, i když to tam je docela levné a přemýšlela, kam si půjdu spravit chutě.Takže asi už never more a až se budu zase touto lokalitou pohybovat s radostí využiji služby blízké vegetariánské Govindy.

2 comments:

  1. Mně u nich chutná lilek na černo. JEN lilek na černo. Jinak souhlasím, že to je mizérie. Závodní jídelna pro lidi bez chuťových pohárků. Kdo jiný by taky mohl být vegan, že.. :)

    ReplyDelete
  2. ......haha o lilku sem taky slyšela ale asi mě to tam už nepřivábí a budu si ho jen představovat :(

    ReplyDelete

)