fishtank





Jak někdy u filmu či v divadle usínám, tak někdy konsternovaně zírám i několik hodin. Naposledy jsem se takhle zasekla na FishTank, kterej jsem chtěla už hrozně dlouho vidět.

Na začátku jsem si ho ale spletla s jinym stejně dobře znějícím filmem, který je o dvou kamarádkách, co se do sebe zabouchnou, takže jsem skoro celý film čekala, kdy konečně se objeví ta druhá holka, aby teda jako něco mohlo bejt, v závěru mi došlo že už nestihnou ani rychlovku a úplně na konci mi došlo, že jsem zas mimo.
To, že se mi nedostalo očekávaného vůbec nevadilo, jelikož to byl zas jeden z filmů, na kterej si vzpomenete i po čase.
Katie Jarvis je svojí přirozeností k zulíbání, jelikož roli sídlištního spratka hrát vlastně nemusela.Michael Fassbender je seksi do tý doby než Katie coby 15 letou dcerou svojí milenky oprcá a zdrhne.
A uplně nejvíc mě to bere, když Katie vláčí Fassbendrovu dceru k vodě, kde ji málem vzteky utopí. Tahle scéna je tak plná, že se mi taky chtělo vraždit .

No comments:

Post a Comment

)