home kitchen



V home kitchen jsem už strašně dlouho nebyla a tuhle fotku jsem našla zastrčenou v  kompu ale nedokázala jsem si vzpomenout na ten konkretní den, pak jsem hrozně dlouho přemýšlela co na ní vlastně je.
 Druh polévky jsem rozluštit nedokázala a bohužel ani datum na novinách mi nedovolilo rozluštit tuto záhadu dne.
Vlastně jsem tam chtěla zajít už mnohokrát, ale kvůli svým sociálním fobiím si to zkrátka nemohu dovolit. Prostě bych už asi nezvládla nacpat se k někomu ke stolu a nechat ho se dívat na bryndající Já. Hlavně bych pak asi trapně spadla z té barové židle, které tam velmi prozíravě mají ACH!

Naposledy jsem tam potkala Leonu Machálkovou se svým stylistou ( tvářil se tak! ), to sice na chvíli odvedlo pozornost od neslušně konzumující Anky, ale pak mi došlo, že už to tam pro mě není bezpečné, když tam chodí takové hvězdy a že mi tam brzo to moje bryndání zatrhnou. Takže jsem se ladně zřítila ze židličky a prchla.
Avšak ráda přijmu pozvání na polívku v HK, útratu si samozřejmě zaplatím, podmínkou je  strávník, který je ještě větší bryndající prase než Já.

No comments:

Post a Comment

)