daily routine



Uzaviram se před světem ve svym pokoji na západ.

 Třidim skříně, který přetekáj zbytečnostma ale je mi to nějak furt líto vyhodit, takže to všechno organizovaně seskupuji na hromadu a schovávám do nafukovací garáže.

Mam doma miliardy světelnejch let nejrůznějších sak ze sekáčů a všechny jsou tak smutně nepasující, že se zas hoděj jen k vyfocení a aby vytvářeli iluzi plného a konstruktivního šatníku. Bohužel si tu jejich nepraktičnost budu muset brzo přiznat a zas je přešoupnout alespon o pokoj dál.

To mi připomíná, jak jsem byla strašně nasrán, když jsem viděla bratra ve svym triku, pak mi teda trapně došlo, že jsem si ho kdysi kupovala v dětskym klučičím HM. ehm
Dále mě dnes velice nasralo, že se mi na od semínka piplaném heřmánku usadili mšice, nemáte někdo nějakou babskou radu, jak se jich zbavit? spěchá to.

5 comments:

  1. tak 20 g tabáku vyvař v litru vody, asi hodinu. pak zředit podle toho, jak moc tam mšic je, třeba 1:5. nalej do postřikovače a sejmi je všechny !

    ReplyDelete
    Replies
    1. fakt? a neodejdou mi ty kytky s těma mšicema?

      Delete
  2. Já odjakživa používám postřik z mýdlový, zabírá!

    ReplyDelete
  3. z mýdlový vody, omlouvám se

    ReplyDelete

)