IKEA


Do IKEI jezdí rád snad úplně každej, jelikož si nedovedu představit, že by někoho nemohlo bavit procházet se ulicemi nábytkového města a házet do žluťoučké tašky superlevné doplňky, které si přesně za rok koupíte znova.Ale možná mám tenhle problém jenom já.

 Vlastně mě ikea strašně baví,ovšem  kromě tý forovosti, kterou se tam náký věci vyznačují. Jinak je IKEA úplně geniální a o svýho zákazníka se s dalšíma nábytkářskejma firmama stejný cenový kategorie nehodlá dělit.Na mě to dost zabírá, tak proč chodit jinam.Hlavně mě strašně bere, jak IKEA dokáže narvat do každý druhý domácnosti kulatý papírový lustr nebo skleničky se seksi názvem POKAL.
Věděli jste, že nabízený sortiment bývá pojmenován po místech ve Švédsku či zvířatech? Já teda jo.
Na IKEE mě tedy fascinuje spoustu věcí, zvlášť mě fascinují lidé, kteří si své příbytky zařizují přesně podle katalogu IKEA, včetně těch rádoby rozházených polštářů.Je to fakt docela ujetý fenomén, nedokážu pochopit, že se někdo chce cítit, že je neustále v IKEE či, že neustále spí v IKEE nebo dokonce chodí na záchod do IKEI? K lidem tohoto typu bývám krajně nedůvěřivá.

Další super věcí, co IKEA nabízí je fakt, že se tam můžete najíst.člověk se totiž musí na to rozhazování posilnit, ale ted mě napadá, že jsem někde četla, že se máte před nakupováním potravin najíst, aby jste pak nekupovali kraviny a ušetřili, což fakt funguje akorát já pak často nekoupim nic a musím do obchodu druhý den znova.Takže tu restauraci mohli teoreticky umístit až za prodejnu, ale u nábytku to asi neplatí.
 Jídlo tam maj zkrátka fajn. A úplně nejradši mám ty párky v rohlíku v bufáči u kasy. To abychom se mohli potom lovu na skřín zas posilnit na náročné montování.Já párky v rohlíku jinak nejím, fakt ne. Normálně se jich dost štítím ale ikeackému párku v rohlíku za 10 kč pravidelně uděluji vyjímku. Občas se i plácnu přes kapsu a dám si dva, jakože do zásoby.

No comments:

Post a Comment

)