Pijte Šaratici, zrychlí Váš krok


                                                                   





Konečně jsem se byla podívat v SHI-BON v dolní části Václaváku. Dá se to snadno přehlédnout, jelikož výloha příliš neláká ke vstupu a snadno si to spletete se sámoškou pro turisty ( becherovka, oplatky a pohledy)
Dala jsem si tam teplý jasmínový bubble tea, chtěla jsem klasický tapioca kuličky, ale ty jsem tam v nabídce ani neviděla. Ty co mi tam dali byly pravděpodobně z hnědýho cukru, popravdě jsem blbě rozuměla a z chuti to moc poznat nebylo.

Nicméně žvejkavý tapioce se to nevyrovnalo. Bylo to ale nakonec docela dobrý a tak jsem ani moc neremcala, dostala jsem k tomu borůfkovou mini wafli, která mi pak spadla na zem.

Ovšem největší panoptikum byl obchod samotnej, kromě těhle asijskejch výmyslů se tam opravdu nalézá něco jako sámoška pro turisty, mají tam i tu becherovku plus široký výběr léčivých minerálních vod, za kterej by se nemusel stydět žádnej obchod na kolonádě. Našla jsem tam i láhev Šaratice, která přímo vybízela k popíjení při romantické procházce vánoční Prahou. Kolonády tam měli taky.






















No comments:

Post a Comment

)