Cannibal Holocaust



Film Kanibalové je jeden z nejvtipnějších, co jsem za poslední dobu viděla. Už původní název Cannibal Holocaust hodně napoví. Film jsem si pustila z důvodu, že mi jistý člověk tvrdil, že jsou ve filmu použity reálné záběry z lidožroutské hostiny, k mému velkému překvapení to samozřejmě pravda nebyla.
Nejdrastičtějším  reálným záběrem je nelogicky kruté kuchání želvy, za jehož použití ve filmu byl autor tohoto hvězdného a sofistikovaného filmu souzen. Nicméně je to tak trochu klasika, ukázka toho, jak má vypadat zbytečný a nejvíc WTF?!zahodinu film.





Dostala se mi do rukou kniha Horalka, po které bych asi nesáhla, pokud bych neviděla stejnojmenný film ve kterém kraluje Sophia Loren, je v týhle roli uvěřitelná natolik, jako by byla psána přímo pro ni.
Někdy mi černobílý filmu trochu kazej dojem, ale k tomuhle filmu to skvěle pasuje.
Kniha nebyla o nic horší, nicméně to každopádně odehrála lépe Sophie než moje fantazie.













Do Bistra Franz v Brně jsem se hrozně těšila, strašně mě nalákaly fotky interiéru, kterej se mi moc
líbí.Hlavně to všichni všude vychvalovali, takže jsem o kvalitě vůbec nepochybovala.
Dala jsem si tam kuřecí vývar a plněný papriky kuskusem.
Trochu mě naštvalo, že nabízeli jen polední menu, jelikož to mě příliš nezaujalo. Po zeptání zda-li mají i to stálé, jsem se dozvěděla, že ne a čau. Vývar se nedal jíst a papriky chutnali, jako když si je udělám sama doma.Bylo to celý bez chuti, chyběla tomu příloha?! a jestliže tomu příloha nechyběla, tak toho bylo žalostně málo.Navíc se to koupalo v neochucenym rajčatovym pyré.
Strašně ráda bych věřila, že tenhle fail byl jen shodou neštastných náhod a doufám, že tam budu uctěna lépe až se do Brna zase dostanu.







No comments:

Post a Comment

)