párek k párku sedá




Párky většinou nejim, jelikož se trochu bojím jejich obsahu, nicméně těmi z Lokálu se nechám zlákat i já, zvlášť když k tomu máte příbory v ubrousku, což mě vždycky fascinovalo a přišlo mi to jako naprosto geniální řešení, nicméně jsem se tuto servírovací techniku nikdy nenaučila.

 Lokál je pro mě často dost zrádnej, jelikož většinou nenabízí nic veg a pokud jo, tak to většinou obsahuje houby, který mi taky nejedou, takže většinou jen smutně koukám na spolustrávníky s pivem v ruce.

 Jednou mě tedy překvapily obrovskou porcí zemlbáby, o velikosti mé hlavy, nicméně párky, to jako stálá nabídka jistí.






 Princezna a bojovník, kde je Franka Potente fakt divná ale baví mě tam některý scény, který by si přál zažít snad každej člověk v reálu.



Zrovna se chystám na předvánoční párty spojenou s pečením cukroví a lemtání svařáku, nicméně očekávám, že se dostanem jenom k tomu svařáku a pak už se do kuchyně nedoplazíme.




No comments:

Post a Comment

)