Vegtral


Jelikož jsem opravdu vybíravý člověk, který je již dva měsíce striktním vegetariánem, musela jsem zajásat, když jsem zjistila, že provozovatel restaurace Fraktál, která se nachází na Letenskym náměstí se rozhodl otevřít vegetariánskou a RYBÍ restauraci Vegtral o ulici dál.
Musím dodat, že ulice Šmeralova a Čechova, kde se obě restaurace nacházejí, patří mezi má oblíbená místa na Letné, připomíná mi to tam široké francouzské bulváry, které spolu se vzrostlými stromy a častou liduprázdností vytvářejí magickou atmosféru. Dostanete se tudy z rušného Letenského náměstí až do stromovky.
Takže jsem do Vegtralu při nejbližší příležitosti musela naklusat. Abych byla naprosto přesná, Vegtral se vlastně nenachází ani v jedné z mých oblíbenkyň, je šikovně schován na spojnici obou z nich.
 Měla jsem teda trochu problém to tam najít, jelikož to zvenku moc jako restaurace, natož vegetariánská nevypadá. Možná jsem jen trochu zblblá tou zelenou barvou a kytičkama, které se hemží okolo ostatních veg podniků( nebo taky zase blbě kecám), pak mi ale došlo, že to tam je typicky fraktálovský a že se nemusim pokaždý duchovně naladit a vyndat, abych mohla pozřít veg jídlo a že si k tomu můžu dát i pivo, nedejbože RYBU, kdybych se teda chtěla hodně rozšoupnout.
Trochu mě překvapilo, že tam v době oběda nebyla ani noha, totéž se mi stalo i při mé druhé návštěvě, kdy tam se mnou seděla i dvojice kluků, kteří se po mé objednávce zvedli a šli vařit.
Mají tam velký výběr stálého i poledního menu, nabízejí i opravdu originální kombinace. Je to příjemná změna, když už jste přejedený Maitrei a překořeněný z Beas. Jídlo mi pokaždé chutnalo, akorát toho byla vždy hromada, která se skoro nedá sníst.
 Cítila jsem se tam opravdu příjemně, co tedy trochu rozrušovalo mé kritické oko bylo polstrování sedaček, vyvedené v kombinaci oranžové se zelenou, v celku to vypadá jako obří masožravá rostlina vinoucí se celým podnikem. Jinak Vegtralu opravdu fandím a doufám, že zase Najedenou!

No comments:

Post a Comment

)